Pensaments casuals i causals d'un entre tants

Pensaments casuals i causals d'un entre tants

dissabte, 8 d’octubre del 2011

Al principi va ser la Paraula


Benvinguts al meu bloc!
I benvingut jo també a aquest món virtual d'internet on es publiquen paraules, textos, pensaments, reflexions, imatges...
Abans de posar-me a fer la feina farragosa de crear, dissenyar... un bloc, una sèrie de dubtes m'han sobrevingut: Em llegirà algú a part de qui escriu açò? Li interessarà a algú allò que escric? Es perdran les meues paraules en l’infinit món de la virtualitat?
Doncs bé com que no sé si aquestes reflexions casuals i causals arribaran més lluny d'allà on estic escrivint deixarem oberta la porta d'aquest bloc per si algú arriba a ell pel camí de les lloses grogues. 
Ja veurem si aquest mitjà d’expressió m’atraparà i les reflexions es multiplicaran diàriament d’una forma exponencial o m’acabaré avorrint i publicant de tant en tant! El temps i les ganes  ho diran.
Ara per ara, la cosa aquesta m’atrau i em seduïx i això és el més important. Per tant l’aventura ha començat; la pàgina en blanc comença a omplir-se de paraules...

2 comentaris:

  1. Benvingut al mon del bloc. Com tot, quan va pasant el temps baixa l'activitat al bloc, pero es normal. El temps que queda després de treballar, la casa, els fills... Hi ha que repartir-lo i no sempre pots postejar tot el que voldries. Jo, intentaré seguir tot el que publiques!! Un beset. Celia.

    ResponElimina
  2. La gran incògnita de les paraules, el plaer de desplegar-les en pàgines en blanc i embrutar-les (com la faula de Da Vinci) hi ha quelcom més plaent? Probablement, sí: que et llegeixin.Una abraçada de paraules que sempre embolcallen els cors generosos i les ànimes lliures.

    ResponElimina